Efter afslutning på Epilepsisatsningen: ‘Anbefalingerne er vigtige at følge til dørs’
To store regeringsprojekter om epilepsi er nu afsluttet. Det betyder, at udvalgene bag nu er klar med en række anbefalinger, som er videregivet til Indenrigs- og Sundhedsministeriet. Ministeriet skal beslutte, hvad der fremadrettet skal ske med anbefalingerne, og hvordan de kan udmøntes i praksis. En fælles konference med deltagelse af afgivende og modtagende behandlerteam før afslutningen i børne- og ungeambulatorium.
Read more